    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wkurzające biurowce i ochrona danych osobowych
    Date: Tue, 13 Nov 2012 10:45:29 +0100

    W dniu 2012-11-12 20:50, Stokrotka pisze:

    > Cieć pilnuje prywatnego terenu. Możesz nie dać dowodu i nie włazić.

    Mogę nie wchodzić. Ale jednak moja praca polega m.in. na usługach
    informatycznych wykonywanych u klientów, na ich sprzęcie.

    Jednak pytałem o co innego: czy "cieć" _ma_umocowanie_prawne_ aby macać
    mój DO albo robić jego skan?

    Przez kilkanaście/kilkadziesiąt ostatnich lat wystarczało, że się
    wpisałem do książki.

    > Co innego w użędzie państwowym: jeśli np. idziesz po usługę
    > ogulnodostęną , nie wymagającą dowodu np po druk PITu
    > nie musisz pokazać dowodu.
    > Zabrać dowodu nawet na 1 min nie ma prawa nikt.
    > To twoja własność.
    >
    > Mnie wkuża jak coś kupuje niedostępnego w sklepie (np żadką część
    > zamienną), więc wysyłkowo, i ktoś pyta z jakiego numeru dzwonię,
    > albo jak wymusza wysyłkę przez kuriera , ignorując istnienie Poczyt
    > Polskiej.
    > Wtedy zawsze rezygnuję.

    A mnie wkurzają błędy ortograficzne, zwłaszcza, jeśli jest ich kilka w
    jednym zdaniu :(
    Ale też (w nawiązaniu do tematu Twoich zakupów) wkurzają mnie zakupy w
    takim choćby Merlinie, gdzie kompletuje się koszyk (z towarów o statusie
    "dostępny"), płaci się, po czym godzinę przed tygodniowym terminem
    wysyłki dostaje się maila, że jednej (czy kilku) pozycji nie ma.
    Pytanie: komu oni sprzedali _mój_ towar, który już włożyłem do koszyka i
    za niego zapłaciłem???
    Tylko raz u nich kupiłem, więcej na pewno nie kupię.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.