    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Windykacja należności
    Date: Sat, 29 Mar 2003 20:28:46 +0100

    Użytkownik "buki" <b...@l...net> napisał w wiadomości
    news:b64k76$g6$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > stad moje pytanie do osob znajacych sie na takich sprawach badz nimi
    > doswiadczonych: co moge zrobic, aby odniesc jak najmniej strat, lub jak
    > najwiecej korzysci?

    Zapłacic za zerwanie umowy, którą wcześniej podpisałes. W końcu chyba jestes
    doroslym człowiekiem, który wie co podpisuje - w chwili aktywacji numeru
    zobowiazałes sie do bycia abonentem Idei przez okreslony okres czasu lub w
    przypadku zerwania umowy na uiszczenie owej opłaty. Teraz jedyne co mozesz
    zrobić, to zrobic to do czego się zobowiazałes własnym podpisem

    HaNkA