    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Windows OEM
    Date: 11 Oct 2007 17:00:31 GMT

    Piotr M w <news:felk63$n2k$1@achot.icm.edu.pl>:

    > No dobra. Mam naklejkę, książeczkę ale na naklejce jest też napis
    > Toshiba i co w tym przypadku?

    Skopiuj obie partycje na nowy dysk, dowiedz się w pomocy technicznej jakie
    czynności dodatkowe wykonać, by dało się zainstalować system po skopiowaniu
    (IBM dostarcza, na stronie www, program serwisowy do aktywacji ukrytej
    partycji po skopiowaniu na inny dysk). Jest duża szansa, że XP się uruchomi
    po zmianie dysku bez potrzeby ponownej instalacji, ewentualnie trzeba będzie
    zrobić odzyskiwanie, gdy sterownik dysku odmówi współpracy.

    Tyle z grubsza na TG, reszty szukaj na pl.comp.pecet... ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]