  • Data: 2002-07-08 14:35:22
    Temat: Re: Wielki blad banku, czy tylko nie uwaga?
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RObi"
    > Problem powstał przy wręczaniu certyfikatu generowanego przez bank. Okazało
    > się, że ten certyfikat był wygenerowany dla zupełnie innej osoby, z innego
    > miasta.
    > Czy jest to poważny błąd banku?

    To niczym nie grozi - uzasadnienie:
    mam w przegladarce trzy certyfikaty wygenerowane przez bank dla trzech roznych
    osob uzywajacych tej samej przegladarki do dostepu do swojego internetowego
    rachunku - oczywiscie w Fortis Banku bo inne banki takich zabezpieczen nie
    stosuja ;-)
    Login i haslo musza sie zgadzac z certyfikatem wiec i tak wchodzac na swoj
    rachunek www musze wskazac swoj certyfikat
    *** blad ***