  • Data: 2024-02-19 20:09:46
    Temat: Re: Wiatraki w mieście
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 19 Feb 2024 17:34:21 +0100, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > Jego filmik, może filmować jak mu się podoba. Dla mnie nawet pod kątem
    > 37st. jak ma taką fantazję.
    > Nie musisz klikać w każdy link, nie ma obowiązku.

    Nie mówimy o klikaniu.
    A film (albo dźwięk) to takie trochę zboczenie zawodowe.
    Gdyby ktoś prowadził kamerę pod kątem, nawet niezbyt niewidocznym, to też
    bym go na kopach wyniósł razem z jego skrętką. Oczywiście pomijam efekty
    zamierzone - np. przewrotka.
    Ostatnio nawet gdzieś tam w telewizji zdarzało mi się widzieć takie
    parszywe pionowe nagrania.
    Dobrze, że tv praktycznie nie oglądam.

    --
    Pozdrawiam.