  • 11. Data: 2008-03-11 20:51:53
    Temat: Re: Wezwanie przez telefon na termin za dwa dni
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "AmtoPm" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:e8a3a71d-f83c-438b-ab33-f332aba1aa7c@u10g2000pr
    n.googlegroups.com...

    a może głupota bardziej czadzi?, spytaj swoich znajomych, bo może nie
    czujesz własnego smrodku.. :)

    Pisać na grupach też nie potrafisz, czubku.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 12. Data: 2008-03-11 20:53:53
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > A niech piszą pisma polecone, masz na nich przynajmniej datę odbioru.

    Jasne. I zamiast terminu który mi pasuje ( bo w rozmowie telefonicznej sobie
    dopasujemy) dostaniesz wezwanie na dzień i godzinę która będzie pasować
    tylko jednej stronie. Na złość mamie zarażę się grypą;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 13. Data: 2008-03-11 21:00:08
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    > Odbierasz połączenia z tzw. zastrzeżonych numerów?
    > Jak ktoś do mnie z takiego zadzwoni, to się zdziwi,
    > bo dostanie komunikat o treści "Abonent, z którym chcesz
    > się połączyć, ma włączoną blokadę połączeń bez prezentacji
    > numeru. Twoje połączenie zostało odrzucone".

    Nie rozróżniasz zastrzeżonych od anonimowych?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 14. Data: 2008-03-11 21:04:21
    Od: AmtoPm <a...@g...com>

    wiadomościnews:fr6o21$ust$1@news.dialog.net.pl...

> [...]
    > Leszek
    > GG1631219
    > "Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam"

    no comments :)

    nostradamus idź poczytaj sobie trochę wrózbitów i innych tobie
    podobnych, piszą ci wszyscy że z policja/prokuratura lepiej
    komunikować się za pośrednictwem poczty a ty rozmowy telefoniczne
    propagujesz.., wejdź na wątek s-f albo inny, swoja droga masz trochę
    niewłasciwie reakcje psychologiczne...

  • 15. Data: 2008-03-11 21:28:36
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    > Odbierasz połączenia z tzw. zastrzeżonych numerów?

    Oczywiście. Ponieważ spora liczba moich znajomych ma zastrzezone numery.
    Ja resztą również. Nie chcesz ze mną gadać - twoja strata ;)

  • 16. Data: 2008-03-11 21:33:04
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fr6ti3$igm$1@inews.gazeta.pl jb
    <j...@g...pl> pisze:

    > Oczywiście. Ponieważ spora liczba moich znajomych ma zastrzezone numery.
    > Ja resztą również. Nie chcesz ze mną gadać - twoja strata ;)
    Czyżby tak prosto?
    Nie chcesz się zaanonsować? Nie pogadasz. Twój problem i (być może) twoja
    strata.
    Gadać chce bardziej ten, kto dzwoni.

    --
    Jotte

  • 17. Data: 2008-03-11 23:36:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "AmtoPm" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > Czy takie wezwanie jest zgodne z prawem, policja wzywa mnie
    > telefonicznie i ustala termin na za dwa dni. Czy nie powinni mieć
    > terminu przynajmniej 7-dniowego?

    Wezwanie jest zgodne z prawem. Gdybyś się nie stawił, to wówczas Policja
    musiała by wysłać wezwanie pisemne.

  • 18. Data: 2008-03-12 04:19:26
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Na komórki?
    W Polsce niestety nie ma jak na razie takiej mozliwości.
    JaC

    -----

  • 19. Data: 2008-03-12 04:21:16
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    To zalezy, czy podali w jakim charakterze go wzywaja.
    JaC

    -----

  • 20. Data: 2008-03-12 06:02:52
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "AmtoPm" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...

[...]

    Piszą "ci wszyscy" co są z prawem na bakier.
    A ja problemów żadnych z wymiarem sprawiedliwości nie mam i mogę rozmawiać
    przez telefon z KAŻDYM .
    Naucz się odpisywać. Poobserwuj jak robią to inni, co wycinają itd.

    --
    Pzdr
    Leszek