  • Data: 2007-03-02 21:06:53
    Temat: Re: Wezwanie na policję wysłane do miejsca "niezameldowania"
    Od: ar <c...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    Arek wrote:

    > Ja Ciebie nie rozumiem.
    > Poszli Ci na rękę i nie wysłali tego na Berdyczów tylko tam gdzie
    > mieszkasz.
    > Powinieneś się cieszyć a nie płakać bo jako rzekłem mogło to się dla
    > Ciebie nieprzyjemnie potoczyć.
    Zrozum wreszcie że nie chodzi mi o skutek tylko o samą metodę.
    Gdybym nie odbierał zawiadomienia w miejscu zameldowania, to rozumiem że
    można domniemywać że przebywam pod innym znanym policji adresem.
    Ale pierwszym krokiem powinna być próba dostarczenia w miejscu legalnego
    zamieszkania.
    W przeciwnym razie oznaczałoby to, że policja z góry zakłada moją
    nieuczciwość (mieszkam nielegalnie w wynajętym mieszkaniu), oraz niezgodne
    z przepisami zachowanie pani w okienku pocztowym, która wyda mi przesyłkę.
    Naprawdę uważasz, że to typowy sposób rozumowania policji?

    Grzesiek