  • Data: 2011-11-14 11:21:58
    Temat: Re: Wezwanie do US w sprawie spadku po kilku latach
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.11.2011 11:54, Mark pisze:

    > I teraz pytanie, czego US od nas chce,na co sie mamy przygotowac? Czy fakt

    Na pytania lub pełną kontrolę.

    > ze mileo od tego czasu juz 6 lat ma jakies znaczenie?

    Lata liczy się od końca roku podatkowego w którym powstało ewentualne
    zobowiązanie podatkowe.

    > Ciezko bedzie zgromadzic dokumenmty z przed tego czasu, w krotkim czasie (7
    > dni), zwlaszcza ze zycza sobie np wyciag z konta Ojca z dnia smierci, czy
    > zaswiadczenie ze spoldzielni - lub odpis z KW

    A wiesz już jakich dokumentów będą wymagać? Może np. będzie to jakieś
    jedno proste pytanie, jak mnie np. kiedyś wzywali w sprawie podatku od
    nabycia motocykla, bo zapomniałem wpisać w deklarację rocznik pojazdu.