eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWellman v. Piekara - Czy Piekara ma szanse wygrać z GW "zwrot" 370_000? › Re: Wellman v. Piekara - Czy Piekara ma szanse wygrać z GW "zwrot" 370_000?
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wellman v. Piekara - Czy Piekara ma szanse wygrać z GW "zwrot" 370_000?
    Date: Mon, 22 Jan 2018 17:00:31 +0100 (CET)

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > No to by było dołączone oszacowanie.

    > Ceny ogłoszeń regulować ustawowo? Słabe to jest.
    > No i w niczym nie zmieniałoby to sytuacji pani Wellman i pana Piekary,
    > poza tym, że po prostu adwokaci trochę inaczej by pozew zredagowali,
    > tak aby spełniał postulowane przez ciebie warunki formalne - efekt
    > byłby taki sam.
    > [...]

    [Mi chodziło o całkowitą kwotę wydaną łącznie na wszystkie przeprosiny]

    Cała dyskusja sprowadza się do tego czy (ta) sędzina wydałaby niemal
    dokładnie taki sam wyrok wiedząc (nie mogąc się wyprzeć wiedzy) o
    kosztach publikacji wszystkich przeprosin wynoszącej ponad 400_000 PLN?
    Ty jak dla mnie "znieważasz" sędzinę założeniem (niezbyt wprost) że
    niemal na pewno tak, ja mam nadzieje że raczej nie. Jak się uprzesz
    to pozbawienie mnie podobnych nadziei nie powinno być zbyt trudne bo
    to zbyt wielka nadzieja nie była. Uprzecie się? :-)

    --
    A. Filip