    From: zly <b...@p...fm>
    Subject: Re: Wegetarianie a wojsko
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Thu, 9 Aug 2007 23:51:47 +0200

    Dnia Thu, 09 Aug 2007 23:26:22 +0200, Maciek napisał(a):

    > Jasne :-)

    heh ;)

    > Wojsko się szkoli na wypadek kryzysu, a nie dopiero jak kryzys się zaczyna.

    Tak, ale co to za zolnierz, ktory jest tam wcielany na sile i nie chce sie
    nic nauczyc? Przedstawia jakas wartosc bojowa?

    > że on nie będzie trzeci
    > tydzień z rzędu żarł grochówki, bo mu atmosfera w namiocie nie odpowiada ;-)

    czyscisz mi monitor ;)

    > Ale wyskoczyłeś z tym zupełnie bez sensu - człowiek Ci pisze, że
    > pacyfizmu najlepiej się wyzbyć wyobrażając sobie określoną sytuację, a
    > Ty na to, że nasi w Iraku też tak robią ;-)

    Moze zakrecilem. Nie uwazam sie za jakiegos pacyfiste, ale nie rozumiem
    czemu ktos mialby sie wyzbywac takich jakby nie bylo slusznych pogladow?

    > Jednak wydaje mi się, że próba uniknięcia wojska ze
    > względu na wegetarianizm jest z góry skazana na niepowodzenie. Próbuj
    > zdobyć służbę zastępczą,

    Nie probuje, bede to zalatwial jakos inaczej. Po prostu zaciekawil mnie ten
    temat. Zastepcza tez odpada. Mam normalna prace i zycie :)

    > idź na studia itp,

    Jak teraz wyglada sprawa? Wystarcza jakiekolwiek studia? Czy ma znaczenie
    ile szkol bylo wczesniej (pare at temu z tego co pamietam byla ograniczona
    mozliwosc odroczek ze wzgledu na studia niepanstwowe)
    --
    marcin