  • Data: 2023-09-18 20:22:01
    Temat: Re: "Wawrzyk wymuszał na polskich dyplomatach wydawanie wiz"
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 18 Sep 2023 18:54:59 +0200, Robert Wańkowski wrote:

    > Bardziej Ciebie przekonuje Grodzki z setkami tysięcy wiz czy też
    > Sikorski z Giertychem, gdzie wyliczyli że to miliardy dolarów zarobili:

    Ale cokolwiek Ziobrotura powie w obronie PiS tez mnie nie przekonuje
    :-)

    > Przynajmniej masz coś napisane przez kogoś i można później wytknąć, że
    > ukrywali skalę problemu.
    > https://www.gov.pl/web/prokuratura-krajowa/ustalenia
    -sledztwa-w-sprawie-platnej-protekcji-przy-przyspies
    zaniu-wydawania-wiz

    No to teraz poczekajmy na kontrolę NIK (jakie to szczescie, ze Banaś
    sie zbuntował), albo na zmianę władzy i nowe oswiadczenie prokuratury
    :-)

    Gdzies tam jeszcze jest
    https://tvn24.pl/biznes/z-kraju/afera-wizowa-ministe
    rstwo-spraw-zagranicznych-podalo-dane-dotyczace-wyda
    wania-wiz-cudzoziemcom-liczby-7346065

    W ciągu ostatnich 30 miesięcy cudzoziemcy otrzymali ponad 1,9 miliona
    wiz - poinformowało Ministerstwo Spraw Zagranicznych (MSZ). Najwięcej
    z nich otrzymali obywatele Ukrainy i Białorusi. W czołówce znaleźli
    się też obywatele Turcji, Rosji oraz Indii.

    Powiedzmy, ze wierzę w tę liczbę.
    Duzo, mało, hm ...

    J.