  • Data: 2005-08-06 16:54:50
    Temat: Re: Warunki licencji - nie zna ich nawet Microsoft :-D
    Od: "Jakub" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    "gogo" <g...@i...pl> wrote in message
    news:dd2nib$s1t$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Slepy jesteś czy co ?

    Jesteś naiwny.

    > Nie widzisz tytułu strony :
    > Licencje Microsoft: Często zadawane pytania
    > Wątek jest o Microsofcie, więc prostuje bzdury, które Ty pisałeś o

    Słuchaj, jeśli na samym początku odpowiedzi jakiegoś pytania jest napisane,
    że jedyną i ostateczną wykładnią jest treść licencji, to to, co dalej
    napiszą nie ma żadnej mocy prawnej (nie obowiązuje w ogóle) - pogódź się z
    tym!

    Przeczytaj swoją licencje, a potem przytocz tutaj fragment pozwalający Ci na
    dokonanie tego, co jest napisane na tej stronie, zamiast wchodzić w rolę
    ofiary swojej ignorancji. Może rzeczywiście w Twojej licencji jest tam taki
    fragment, ale nigdy się nie spodziewaj, ze w innej wersji tego samego
    produktu, lub zupełnie innym produkcie będzie ta same licencja.

    I jeszcze Ci powiem mądralo, posiadam darmową licencję na niekomercyjne
    użytkowanie dowolnego oprogramowania firmy Microsoft (poza grami), która
    nabyłem jako student uczelni biorącej subskrypcję MSDNAA, i nie mam prawa
    odsprzedać tej licencji nikomu.