    From: "padre" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Walka z PZU - pomocy - inny przypadek, ale podobny...
    Date: Tue, 25 May 2004 22:37:30 +0200

    wlaśnie dostalem pismo z PZU SA wsprawie szkody zgłoszonej z auto casco w
    lutym br .. nieznani sprawcy wybili mi przednia szybe w Toyocie, w nocy, na
    jednej z glownych ulic Wroclawia...sprawe zglosilem na komisariacie,
    nastepnego dnia w PZu, biegly obejrzal samochod, zrobil zdjecia, szybe
    wymienilem w autoryzowanym warsztatcie podpisujac zgode na wyplate
    odszkodowania bezposrednio dla warsztatu...a dzis sie dowiaduje, ze
    odszkodowanie nie moze byc przyznane bo " wlasciciel popjazdu(...)
    zobowiązany jest przedstawic posiadane dowody dotyczące zaistnienia szkody"
    podalem dane 4 swiadkow ( oczywiscie po fakcie, bo samego monemtu wybijania
    szyby nikt nie widzial), rozbita szyba jest uwieczniona na zdjeciach
    bieglego
    znajdujacych sie w dokumentacji pzu...czy ktos moze mi wyjasnic o co w tym
    chodzi????? ubezpieczenie AC jest dobrowolne, place kilka kawalkow
    rocznie...czy w taki wlasnie sposob PZU osiąga rekordowe wyniki finansowe
    ktorymi chwali sie wszem i wobec?? Stron maja kilka, na kazdej hasla
    reklamowe "zmieniamy sie dla ciebie", ale zero mozliwosci kontaktu. Wiec ja
    tez sie zmienie dla nich, tzn zmienie sobie ubezpieczyciela, jak tylko ktos
    mi poleci jakiegos uczciwego...

    ---