  • 1. Data: 2005-10-20 12:27:28
    Temat: Walka z Fordem - proszę o pomoc
    Od: p...@p...onet.pl

    Witam
    Kupiłem nowy samochód. Kilka dni później zauważyłem usterkę układu
    wydechowego. Żaden autoryzowany serwis nie chce jej jednak naprawić bo
    samochód jest na gwarancji, więc im się to nie opłaca.
    Centrala forda odmówila nawet konsultacji !!!
    Co mogę zrobić, żeby zmusić ich do naprawy ???
    Nie mam już pomysłów.
    Proszę o pomoc.
    p...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2005-10-20 12:54:24
    Temat: Re: Walka z Fordem - proszę o pomoc
    Od: "plusz" <p...@n...irc.beztego.pl>

> [...]
    > samochód jest na gwarancji, więc im się to nie opłaca.
    > Centrala forda odmówila nawet konsultacji !!!

    zgłoś reklamację na piśmie powołując się na niezgodność towaru z umową i
    napisz czego żądasz
    no a wcześniej poczytaj o: ustawa o sprzedaży konsumenckiej

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 3. Data: 2005-10-20 17:39:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Zakładając, że samochód kupiłeś jako osoba fizyczna, a nie firma, to
    skontaktuj się z powiatowym rzecznikiem konsumenta.

  • 4. Data: 2005-10-21 04:22:18
    Od: "Lookasik" <l...@o...pl>

    napisz do Auto Świat z prosba o interwencje

    pozdrawiam

    Łukasz

  • 5. Data: 2005-10-21 17:05:16
    Od: "Lookasik" <l...@o...pl>

> [...]
    > Centrala forda odmówila nawet konsultacji !!!
    > Co mogę zrobić, żeby zmusić ich do naprawy ???

    postaraj sie uzyskac na pismie, ze odmawiaja wykonania naprawy w ramach
    gwarancji
    przyda sie pozniej w razie ew. dochodzenia praw na drodze sadowej

    pozdrawiam
    Łukasz

  • 6. Data: 2005-10-22 19:20:21
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > postaraj sie uzyskac na pismie, ze odmawiaja wykonania naprawy w ramach
    > gwarancji
    > przyda sie pozniej w razie ew. dochodzenia praw na drodze sadowej

    Czy kiedykolwiek widziales, zeby ktokolwiek dobrowolnie tego typu
    oswiadczenie o odmowie spisal? Bo mi sie np. od Aster nie udalo czegos
    takiego nigdy wydobyc. Jedyny chyba sposob, to dyktafon.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 7. Data: 2005-10-24 16:04:40
    Od: "witek" <i...@o...pl>

    > Czy kiedykolwiek widziales, zeby ktokolwiek dobrowolnie tego typu
    > oswiadczenie o odmowie spisal? Bo mi sie np. od Aster nie udalo czegos
    > takiego nigdy wydobyc. Jedyny chyba sposob, to dyktafon.

    A wystosować do nich pismo w odpowiednim trybie - są wtedy zobowiązani
    do odpowiedzi w określonym czasie i kropka. Brak odpowiedzi, lub odmowna -
    stanowi powód do założenia sprawy cywilnej.

    pozdrawiam i powodzenia!
    witek.