  • Data: 2004-07-22 14:54:50
    Temat: Re: Wada umowy najmu?
    Od: "zmijka" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piciuf <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Przepraszam za przejęzyczenie - oczywiście chodzi o termin wypowiedzenia
    > zawarty w umowie.

    Bosssko - o to mi wlasnie chodzilo. Podpisujac umowe wydawalo mi sie, ze nie
    przejelam sie tym, bo tak to zinterpretowalam przepisy. Teraz mialam klopoty
    z odnalezieniem wtedy obowiazujacych przepisow. Poniewaz na umowie nie ma
    terminu wypowiedzenia a czynsz place miesiecznie, to wg KC obowiazuje mnie
    wypowiedzenie miesieczne. Jezeli sie myle, to prosze mnie sprostowac.
    Dziekuje!