  • 1. Data: 2003-07-20 20:35:47
    Temat: WWW
    Od: "marcus075" <0...@x...wp.pl>

    Witam!
    Mam kilka pytań odnoście tworzenia stron WWW w celach komercyjnych.
    1) Od jakiego wieku moge zacząć je tworzyć legalnie?
    2) Obiło mi się o uszy, że od 16 roku życia moge pracować przy tworzeniu WWW
    czy to prawda?

    --
    Pozrdawiam, marcus075
    www.g10.jaworzno.edu.pl/ja/index.html - strona o mnie i moim sprzęcie

  • 2. Data: 2003-07-20 21:52:05
    Temat: Re: WWW
    Od: "Andrzej R" <a...@n...spam.chorzow.wsb.pl>

    robic strony legalnie mozesz od kiedy bedziesz mogl byc zatruniony legalnie
    wiec to chyba jak napisales od 16 roku zycia
    nie wiem przypadkiem czy nie ma opcji ze mozesz pracowac wczesniej za zgoda
    rodzicow

    jesli juz teraz tworzysz strony to niech sprzedaje je oficjalnie Twoj
    starszy brat albo ktorys z rodzicow

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-07-20 23:33:11
    Od: "Misio_" <t...@r...com>

    Użytkownik "Andrzej R" <a...@n...spam.chorzow.wsb.pl> napisał w
    wiadomości news:bff2vd$6d0$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    zgoda
    > rodzicow
    >
    > jesli juz teraz tworzysz strony to niech sprzedaje je oficjalnie Twoj

    Witam
    hmm, tak sie dolacze:) strony czy "strony" z ala front page;)
    papa

  • 4. Data: 2003-07-21 08:04:52
    Od: "marcus075" <0...@x...wp.pl>

    > Witam
    > hmm, tak sie dolacze:) strony czy "strony" z ala front page;)

    php4+html+css albo php+xhtml+css ktoś szuka webmastera?

  • 5. Data: 2003-07-21 09:57:07
    Od: "Olgierd" <c...@w...pl>

    Wielce Czcigodny marcus075 0...@x...wp.pl popełnił następującą
    wiadomość bfg6qo$6cu$...@n...onet.pl:

    > php4+html+css albo php+xhtml+css ktoś szuka webmastera?

    PLONK

    --
    Olgierd

  • 6. Data: 2003-07-21 11:42:45
    Od: andrzej <a...@w...pl>

    W artykule <bff2vd$6d0$1@nemesis.news.tpi.pl> Andrzej R napisał(a):
    > robic strony legalnie mozesz od kiedy bedziesz mogl byc zatruniony legalnie
    > wiec to chyba jak napisales od 16 roku zycia

    robic moze kiedy chce. Sprzedawac tez moze (tak jak zbierac i sprzedawac
    jagody). Gorzej ma ten kto ew. chcialby je od niego kupic.
    Od kiedy (i na jakich zasadach) moze pracowac jest "opisane" w Kodeksie
    Pracy, ale pracowac <> otworzyc dzialalnosc gospodarcza. Tutaj trzeba
    (przynajmniej tak utrzymuja urzednicy) miec ukonczony 18 rok zycia
    pozdrawiam Andrzej

  • 7. Data: 2003-07-24 14:37:19
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid>

    Ke'dem guerfel "marcus075" <0...@x...wp.pl> ihn
    news:bfg6qo$6cu$1@news.onet.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.soc.prawo

    > php4+html+css albo php+xhtml+css

    Poznaj dobrze HTML, a dopiero potem bierz się za PHP. Jeżeli
    strona w sigu ma być prezentacją umiejętności, to jeszcze masz
    kilka lat nauki przed sobą.

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski
    "I find your lack of faith disturbing"