    From: Stefan Sokolowski <s...@m...BEZSPAMUuniv.gda.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: WPROWADZASZ W BŁĄD
    Date: Sat, 30 May 2009 19:29:25 +0200
    Sender: s...@1...chelmnet.pl

    e...@g...com:
    > Twoje argumenty przeciw crosspostowaniu w ogole nie sa jak dla mnie
    > przekonywujace (o wlasnie kolejny problem, poprawnie niby jest
    > przekonywajace, ale mi lepiej pasuje przekonywujace ;)).

    A nie pasuje Ci proste ,,przekonujące''? W dodatku lepiej ,,dla mnie'',
    bez ,,jak''.

    e...@g...com:
    > Uwazam, ze zalet crosspostowania tylko na dwie grupy, do ktorych obu
    > dany temat rownie dobrze pasuje, jest wiecej (lub tez sa wiekszego
    > wymiaru) niz z pisania oddzielnie.

    To może powtórzę innymi słowami, o jaką główną wadę mi idzie. Kiedy w
    dobrej wierze odpowiadam na czyjś post, licząc się z tym, że słuchają
    mnie znane mi osoby, a tymczasem przez zamontowaną przez Ciebie rurę i
    bez mojej wiedzy moja wypowiedź rozlega się w zupełnie innym obcym mi
    audytorium, to uważam, że zostały naruszone moje prawa. To tak, jakbyś
    moje wykłady nagrał i odtworzył przed innym słuchaczami -- nie pytając
    mnie o zgodę.

    Ja:

    e...@g...com:
    > Nie zamierzam czesto dyskutowac, wiec z tego powodu nie bedzie moj
    > poglad na temat crosspostowania w praktyce stanowil problemu.

    No to się cieszę. Z tym, że szyk, który zastosowałeś, brzmi
    afektowanie. Lepiej: ,,z tego powodu mój pogląd na temat
    crosspostowania nie będzie w praktyce stanowił problemu''.

    Oj, ta prawnicza polszczyzna...

    - Stefan

    --
    Stefan Sokolowski, Gdansk