    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: WKU wyjazd za granice?
    Date: Mon, 28 Apr 2008 13:58:55 -0500

    nrs wrote:
    > Witam,
    > Pytanie czysto teoretyczne - wku zaczyna sie mna interesowac, wysylac listy
    > po odbior bileciku etc. Czy przestana sie mna interesowac jesli zglosze im
    > ze wyjezdzam za granice? Jesli tak to czy musze sie wymeldowac? Jesli sie
    > nie wymelduje i wyjade to co mi grozi?

    Przestana sie interesowac, przynajmniej do czasu powrotu.
    Pamietaj, ze nie ma juz limitu wieku do kiedy biora. Wezma cie nawet za
    10 lat jak wrocisz.
    WKU oczywiscei twoje powiadomienie ich sprawdzi, wysylajac dzielnicowego.
    Jak bedzie uperidliwy to zarobisz za niewymeldowanie sie, wiec lepiej
    sie wymeldowac. Przy wymeldowywaniu sie WKU samo zostanie powiadomione,
    wiec nawet nie musisz im nic mowic.