  • 11. Data: 2008-02-04 17:18:33
    Temat: Re: WKU - Studia, a potem studium policealne
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 4 Lut, 08:07, "JarY" <j...@p...onet.pl> wrote:

    >A raczej biora:)

    Nie starsz :(

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 12. Data: 2008-02-04 20:16:59
    Od: "Michał W." <m...@p...onet.pl>

    "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> wrote in message
    news:slrnfqd71n.en.samotnik@localhost.localdomain...

    > Tak. Po roku od ukończenia studiów i tak zostaniesz przeniesiony do
    > rezerwy. Ważne, żeby go jakoś przeczekać.

    Odroczenie przeszkolenia wojskowego nie powoduje, że okres roku przestaje
    biegnąć?

    Pytam, bo nie mogłem tego znaleźć w ustawie.

    Michał

  • 13. Data: 2008-02-04 21:10:23
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 04.02.2008 Michał W. <m...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Odroczenie przeszkolenia wojskowego nie powoduje, że okres roku przestaje
    > biegnąć?
    >
    > Pytam, bo nie mogłem tego znaleźć w ustawie.

    No właśnie. Nie mogłeś znaleźć, bo nigdzie nie jest napisane, że powoduje.
    Przerwanie biegu jest przy tym 18-miesięcznym terminie. Przy 12-miesięcznym
    dla absolwentów nie ma ani słowa o tym, żeby coś go miało przerywać.
    --
    Samotnik
    Kosmetyki: http://www.pachnidelko.pl/

  • 14. Data: 2008-02-04 22:41:51
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    > Wlasnie ze teraz tak nie jest. Jak nie odbył Przysposobienia Obronnego w
    > trakcie studiow to moga go wziasc w ciagu roku po ukonczeniu studiów. A
    > raczej biora:)

    Panowie, zorbie trochę Ot. Jaki stopień powinien dostać taki absolwent
    co skończył kurs PO i nigdy go "na wakacje" nie wzięli?

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 15. Data: 2008-02-05 05:38:48
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 04.02.2008 PlaMa <m...@w...pl> napisał/a:

    > Panowie, zorbie trochę Ot. Jaki stopień powinien dostać taki absolwent
    > co skończył kurs PO i nigdy go "na wakacje" nie wzięli?

    Starszego szeregowego zdaje się.