  • Data: 2004-01-23 17:55:17
    Temat: Re: WEKSEL - problem z deklaracją
    Od: "Piter" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    problem sprowadza się do interpretacji porozumienia wekslowego, które w
    gruncie rzecz jest umową cywilnoprawną, do wykładni której ma zastosowanie
    art. 68K.C., a więc bada się nie tylko treść umowy lecz zgodny zamiar i cel
    umowy. Jeżeli celem wystawienia weksla in blanco było zabezpieczenie umowy
    pozyczki to moim zdaniem można uzupełnić weksel zgodnie z porozumieniem tj.
    wpisać sumęwekslową w kwocie odpowiadającej należności głonej wraz z
    odsetkami oraz pozostałymi kosztami , które należy mieć udokumentowane w
    taki sposób aby w przypadku sprawy sądowej je udowodnić.

    piotr
    p...@a...pl