  • 1. Data: 2002-07-23 13:26:07
    Temat: W-wa blokada za parkowanie w strefie ale nie na miejscu wyznaczonym
    Od: Rosol Domowy <r...@p...onet.pl>

    Poszukuję prawnika najlepiej tego Pana który specjalizuje się
    w bojach z Waparkiem i SM w Warszawie.
    Sytuacja wygląda tak:
    Auto zaparkowane w strefie, w miejscu gdzie _nie_ma_ znaku
    zakazu parkowania i nie jest to miesce oznaczone jako
    płatne miejsce parkingowe.
    Na to auto została założona blokada SM i mandat Waparku

    Jestem zainteresowany dołączeniem mojej sprawy do tych
    już prowadzonych.

    Przeczytałem opisywane na tej grupie przypadki ale
    nie znalazłem dokładnego adresu.
    Bardzo prpszę o kontakt.

    rosol.

  • 2. Data: 2002-07-23 14:23:56
    Od: "TomekS" <t...@d...com.pl>

    Użytkownik "Rosol Domowy" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zakazu parkowania i nie jest to miesce oznaczone jako
    > płatne miejsce parkingowe.
    > Na to auto została założona blokada SM i mandat Waparku

    Skoro w _strefie_ to nie potrzeba dodatkowego znaku zakazu...
    Wjeżdżasz w strefę i już nie wolno.
    TomekS

  • 3. Data: 2002-07-23 14:34:06
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "TomekS" <t...@d...com.pl> napisał w wiadomości

    > Skoro w _strefie_ to nie potrzeba dodatkowego znaku zakazu...
    > Wjeżdżasz w strefę i już nie wolno.
    > TomekS

    W "strefie" parkować wolno - po opłaceniu.

  • 4. Data: 2002-07-23 16:09:17
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl>

    Użytkownik "Rosol Domowy" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Poszukuję prawnika najlepiej tego Pana który specjalizuje się
    > w bojach z Waparkiem i SM w Warszawie.

    Byc moze dodatkowych informacji dostarczy artykul z Wprost:

    Haracz parkingowy
    http://tygodnik.wprost.pl/index.php3?dzial=4&art=131
    25

    Piotr VaGla Waglowski | vagla [at] vagla.pl | ICQ: 30733977
    VaGla.pl Prawo i Internet | http://www.vagla.pl | IRC: #wiaraa #warszawa
    Internet Society Poland, Member of the Board | http://www.isoc.org.pl

  • 5. Data: 2002-07-24 09:03:44
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "TomekS" <t...@d...com.pl> wrote in message

> [...]
    wiadomości

    > Skoro w _strefie_ to nie potrzeba dodatkowego znaku zakazu...

    Poza miejscami, w ktorych wolno...

    Boguslaw

  • 6. Data: 2002-07-24 15:39:36
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > "TomekS" <t...@d...com.pl> wrote in message

    > wiadomości

    > Poza miejscami, w ktorych wolno...

    Wolno we wszystkich miejscach - poza miejscami,
    w których nie wolno.