    From: BK <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: W jaki sposob najszybciej rozwiazac umowe o prace?
    Date: Mon, 1 Mar 2010 03:21:49 -0800 (PST)

    On 1 Mar, 12:11, "pmlb" <p...@d...com> wrote:
    > "pt" <p...@p...onet.pl> wrote in message

    > Zalezy od prowincji.
    > Obecnie minimalna pensja w chinach ustaowa to zaleznosci od rejonu od 900 do
    > 1000 yuan:)
    > Dla przykladu: autobus to miesiecznie ok 2 yuan, wynajecie jednopokojowego
    > mieszkania ok 400 yuan.
    > Prad od 100 do 150, makdonald meal ok 18-20.
    > I przyklad kilogram ryzu od 2 do 2.8 yuan. (czyli pracownik zarabiajacy
    > najnizsza krajowa moze sobie kupic w najlepszym przypadku ponad pol tony
    > ryzu na miesiac:) raczej glodowac nie bedzie )
    > :)))
> [...]

    Dzizas Ty powaznie w zadnym temacie nie masz najmniejszego pojecia o
    czym piszesz ;)

    Opieka medyczna w Chinach jest platna, chyba, ze wykupisz
    ubezpieczenie medyczne. Ubezpieczenie w wielu wypadkach funduja
    pracodawcy swoim pracownikom (ew. refunduja jego czesc).

    Dopiero w 2009 uruchomiono pilotazowy program refory sluzby zdrowia i
    w 16 miastach pracuja nad uruchomieniem podstawowej darmowej opieki
    medycznej.

    http://en.chinagate.cn/top_news/2010-02/24/content_1
    9464159.htm

    (oficjalna strona rzadowa Chin)

    Reszta Twojej wypowiedzi jest rownie falszywa i zmyslona? Przyznaj sie
    sam bo szukac mi sie nie chce - to o sluzbie zdrowia akurat wiem, bo
    znam jednego doktoranta co pisal prace o Chinach, i byl tam
    osobiscie :)