    From: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Vectranet czyli internet "bez internetu"
    Date: Wed, 26 Nov 2003 18:26:45 +0100

    Użytkownik "Wojtuś" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bq2f67$7og$1@inews.gazeta.pl...

    musisz im udowodnic ze nie spelniaja tego warunku :) : a to bedzie trudne
    bardzo trudne :D
    2. Dołożenia wszelkich starań mających na celu zabezpieczenie danych
    ABONENTA przechowywanych na serwerach OPERATORA przed dostępem osób
    trzecich.

    reszta to standard (zreszta ten powyzszy punkt takze) w umowach z opami :(

    Po pierwsze primo :
    musisz im udowodnic brak powiadomienia o tym ze nie bedzie dziala internet
    albo udowodnic im przekroczenie tego terminu (np 12 godzin przed wylaczeniem
    gdzies tam na stronie pisze)
    musisz dokladnie spisac czas i rodzaj awarii (nie dziala dns albo nie
    dzialaja uslugi na portach 80 czy 21)
    znalesc innych poszkodowanych
    udowodnic im olewanie klienta, czyli np brak odpowiedzi na pisama ze
    internet znowu umarl... brak odpowiedzi w przewidywanym czasie na reklamacje
    udowodnic im to ze z ich winy (a ich wina jest np to ze ich sprzet jest
    wadliwy, a czego beda sie wypierac) internet lezy ...

    Mam podobne przeboje w Gliwiach w BMJ u mojej Pani ...
    Jak to jest ze jak tylko op nalapie klientow to zapomina o tym ze powinien
    wraz z userami zwiekszac polaczenie ze swiatem ?