    Subject: Re: Uwagi i komentarze do programu Płatnik
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: kapitalikk <a...@g...com>
    Date: Sun, 31 Dec 2017 12:09:38 +0100

    > A list z ZUS o zmianie nr kont dostales? :)
    Wszystko mam.
    Mam nawet chęci.
    Tylko jeśli robi się program dla płatników, to zasranym obowiązkiem
    programisty jest zsumowanie trzech wartości, które wynikają z
    deklaracji. Chodzi mi o to, żeby ten kutas płatnik nie męczył się
    sumowaniem trzech liczb dla każdego płatnika.
    Jak mam tylko trzy liczny, to może i nie będzie problem, ale jak tych
    płatników jest np.150, to już jest prawdopodobieństwo zaistnienia
    pomyłki przy zsumowaniu 450 liczb.
    Najśmieszniejsze jest to, że we wcześniejszej wersji program posiadał
    taką sumę, teraz pewnie dla ułatwienia życia urzędnikowi (przecież jest
    to prawdopodobieństwo przywalenia kary za pomyłkę w sumowaniu, usunięto
    te proste okienko w Płacznika.
    To mnie roznosi przy podejrzeniu, że jest to działalność celowa i
    podchodząca pod sabotaż.