  • From: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uwaga na oszustów Eagle Product
    Date: Sun, 25 Jun 2006 01:16:46 +0200

    Użytkownik "Juzek Kocimientka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:e7jjv5$3gc$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Po co? Po co w ogole reagowac na zwykle listy przysylane przez firme
    > windykacyjna? Moja sp. Mama miala problem z taka firma - od czterech lat
    > do dzisiaj przysylaja mi ciekawe rzeczy - ostatnio, ze tego i tego dnia, o
    > tej i o tej godzinie przyjdzie pan, zeby dokonac wyceny majatku ktory
    > bedzie licytowany. Czekalem, nie przyszedl. A nastawilem sie na dobry ubaw
    > :D

    Ja też jestem twardy, ale gdy np. zaczynają wydzwaniać, to już się to
    denerwujące robi. Ja przećwiczyłem całość, łącznie ze skierowaniem przez
    firmę windykacyjną pozwu przeciwko mnie, który szybko wycofali po
    zapoznaniem się ze sprzeciwem. Ale nie każdemu musi się to podobać, mi też
    ciężko w to uwierzyć, ale jest spory odsetek ludzi, którzy dostają sraczki
    na słowo sąd i płacą takim firmom, należnie lub nienależnie, aby tylko
    spokój mieć.