    From: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uwaga na oszustów Eagle Product
    Date: Sat, 24 Jun 2006 16:58:19 +0200

    Marcin Wasilewski napisał(a):

    > niniejszym informuje, że jest ona do odbioru pod adresem tym i tym, w
    > kazdy pierwszy piątek miesiąca, pomiędzy 19.00 a 19.30. W przypadku
    >braku odbioru w terminie 1 roku, przesyłka zostanie komisyjnie
    >zniszczona.

    A mozna, tak z ciekawosci pytam policzyc sobie za przechowywanie - zeby
    jak najszybciej naleznosc za przesylke zrownala sie z oplata za
    magazynowanie :)

    Maciek napisal, ze to mogla nie byc sprzedaz konsumecka - to jest
    ciekawe. W sensie, powiedzmy, ze mam firme - chce sprzedawac wysylkowo
    ale nie chce, zeby klient mogl mi zwrocic przesylke w terminie 10 dni.
    Co mam zrobic? Czy jest to kwestia tylko i wylacznie formy papierkow
    jakie do klienta przysle? Zalozmy, ze jest taka mozliwosc (byloby to
    dosc przykre) to czy jezeli rzeczony tesc nie ma firmy to myk dalej
    bedzie dzialal?

    > Jeśli zaczną przysyłać listy firmy
    > windykacyjne, wtedy po pierwszej otrzymanej korespondencji wysyła się
    >polecony, że nie uznajemy tej wierzytelności i w przypadku gdy
    >przyjdzie drugie pismo, podajemy firmę windykacyjną do sądu.

    Po co? Po co w ogole reagowac na zwykle listy przysylane przez firme
    windykacyjna? Moja sp. Mama miala problem z taka firma - od czterech lat
    do dzisiaj przysylaja mi ciekawe rzeczy - ostatnio, ze tego i tego dnia,
    o tej i o tej godzinie przyjdzie pan, zeby dokonac wyceny majatku ktory
    bedzie licytowany. Czekalem, nie przyszedl. A nastawilem sie na dobry
    ubaw :D

    --
    Jednostką bałaganu jest ZUS. W prakyce nie występują tak wielkie
    wartości więc używamy przedrostków nano, piko i femto. Wzorzec zusa jest