    From: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uwaga na oszustów Eagle Product
    Date: Thu, 22 Jun 2006 19:36:54 -0500

    cichy wrote:
    > Mój teść,człowiek starszy pewnego dnia odebrał telefon z firmy Eagle Product
    > (myślę ,że wcześniej ta firma nazywała się Róża Chemikalia a wcześniej
    > Rubachem)
    > Miła pani zaoferowała mu jakieś środki chemiczne do czyszczenia silników
    > samochodowych.Cena tego produktu to około 200zł.Pani poinformowała również o
    > możliwości odstąpienia od umowy w ciągu 10 dni.Paczka przyszła 16 maja.Teść
    > pokwitował odbiór i nie dostał kopi tego pokwitowania.Tam sprytnie między
    > wierszami małą czcionką była umieszczona informacja że "niniejszym oświadczam,
> [...]

    Art. 3.
    1. Kto zawiera z konsumentem umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, powinien
    przed jej zawarciem poinformować konsumenta na piśmie o prawie odstąpienia
    od umowy w terminie, o którym mowa w art. 2 ust. 1, i wręczyć wzór
    oświadczenia
    o odstąpieniu, z oznaczeniem swojego imienia i nazwiska (nazwy) oraz
    adresem zamieszkania (siedziby); obowiązany jest także wręczyć konsumentowi
    pisemne potwierdzenie zawarcia umowy, stwierdzające jej datę i rodzaj oraz
    przedmiot świadczenia i cenę.

    Gdzie jest tekst oświadczenia od odstąpieniu od umowy?