eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno › Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy
    drogowej - jakieś dno
    Date: Sat, 14 Dec 2013 13:51:26 +0000 (UTC)
    <l84cv9$5ee$1@node1.news.atman.pl> <l850ed$sbh$1@mx1.internetia.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1312120057320.2836@quad> <l8cv5f$nm8$1@mx1.internetia.pl>
    <l8d8lq$uc5$6@dont-email.me> <l8dcrc$2de$1@mx1.internetia.pl>
    <l8di0f$rjv$1@dont-email.me> <l8fhf5$n87$1@mx1.internetia.pl>
    <l8fpot$3dj$7@dont-email.me> <l8fqvm$kqr$1@mx1.internetia.pl>
    <l8fqql$3dj$9@dont-email.me> <l8fsic$pk8$1@mx1.internetia.pl>
    <l8fs8k$3dj$13@dont-email.me> <l8ftii$sn5$1@mx1.internetia.pl>

    Dnia pięknego Fri, 13 Dec 2013 22:04:34 +0100 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

    > Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > Sam widzisz, że nie tłum.

    czyli, Twoje stewierdzenie o wielu osobach było kłamstwem?

    > Sam widzisz, że nie zmieniać

    skoro nie chciałeś zmieniać uszkodzonego koła to trzebe byłopo prostu
    pojechać do domu

    > Ty nie wiesz co ja piszę

    czemu piszesz o sobie w trzeciej osobie?

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl