eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno › Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy
    drogowej - jakieś dno
    Date: Mon, 9 Dec 2013 21:54:18 +0000 (UTC)

    Dnia pięknego Mon, 09 Dec 2013 18:21:31 +0100 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

    > Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > Następny co p...i tylko. Jak droga jest do jeżdżenia to się ją utrzymuje
    > by się do tego nadawała. Taka umowa.

    O'Rly? Pokaż tę umowę

    >Jak się przez zaniedbanie nie
    > nadaje to się zabezpiecza przed powstaniem szkód na zdrowiu inaczej
    > choćby przez koc i kawę. Na całym świecie tak jest tyle, że nie w każdej
    > sytuacji.

    za dużo filmów się naoglądałeś. Kocyk i kawę to dostaniesz jak będzie
    karambol na 100 aut a nie ktoś kto zapomniał, ze samochody się czasem
    psują a na dworze zimno.

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl