  • Data: 2004-02-10 10:09:38
    Temat: Re: Usterka telefonu po kilku dniach od kupna
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <c0a9pj$i$1@inews.gazeta.pl>, Dav wrote:
    > gdzie zostal zakupiony. Pracownik ponad godzine walczyl z telefonem, po czym
    > stwierdzil abym dzis przyniosl gwarancje i wysla go do naprawy do serwisu do
    > W-wy. Mam pytanie. jak to jest. Przeciez od zakupu minelo zaledwie kilka
    > dni. Czy nie nalezy mi sie czasem wymiana na nowy od reki? Dlaczego musze
    > teraz czekac 2 tygodnie zanim mi naprawia telefon jesli kupilem go doslownie
    > 4 dni temu i usterka jest fabryczna. Co mam zrobic? Bardzo prosze o pomoc
    > czy mam jakies prawa do wymiany wadliwego telefonu jak nie minal nawet
    > tydzien?

    Ustawowo nie masz żadnych praw do wymiany "od reki". Ale jesli tak jest w
    gwarancji (szczerze watpie) to oczywiscie tak. Osobiscie radze nie
    reklamowac z wymienionej a z tytulu "niezgodnosci z umowa" (poszukaj po
    archiwum grupy tej i pl.misc.konsumenci via groups.google.com), no chyba
    ze gwarancja jest korzystniejsza ale to juz musisz ocenic sam.

    --
    Marcin