    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ustepy, paragrafy, itp.
    Date: Wed, 5 Jan 2005 19:34:37 +0100

    > Polecam lekturę -
    > Michał

    Mecenas !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ale dałeś !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    przecież o tym, że istnieje takie rozporzadzenie to napewno nie wie
    ministerstwo finansów, zdrowia, zus, pip, mgip, me oraz wiele wiele ...
    kurnaaa nikt no tym nie wie .. to tam stoi ........

    to rozporządzenie pisane pewnie było na ilość .....

    Michał ..... żałość bierze, patrąc na to , jak legislatorzy chcieliby a nie
    mogą .........

    potwierdza to moją, i nie tylko moją, teorię, że światem żądzą idioci .. i
    oni stanowią prawo dla mądrych ..... i całe szczęście, że ostatnio wybrałem
    właśnie tą drogę prawdy (idiotyzm)

    pozdrawiam
    fart

    ps.

    § 1. 1. Podjęcie decyzji o przygotowaniu projektu ustawy poprzedza się:
    4) zasięgnięciem opinii podmiotów zainteresowanych rozstrzygnięciem sprawy;

    ------- przecież to powalone ... ja im mówiłem co jest źle .. przyznano mi
    rację i g0wno zrobiono .. nic nie poprawiono.

    § 6. Przepisy ustawy redaguje się tak, aby dokładnie i w sposób zrozumiały
    dla adresatów zawartych w nich norm wyrażały intencje prawodawcy.

    kurndelebele .. dalej nie czytam, bo się ze śmiechu posikam