  • 1. Data: 2003-02-17 14:49:49
    Temat: Ustawy i artykuły dotyczące rozpowszechniania treści rasistowskich
    Od: "Nindalf" <n...@w...USUN_TO.pl>

    Szukam takowych - art. 13 z konstytucji znam...
    Chciałem zgłosić doniesienie do prokuratory i szukam konkretnych
    podstaw.

    Dawid "Nindalf" Uliczny

  • 2. Data: 2003-02-17 14:50:22
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <b2qsod$3h0$1@news.onet.pl> Nindalf napisał(a):
    > Szukam takowych - art. 13 z konstytucji znam...
    > Chciałem zgłosić doniesienie do prokuratory i szukam konkretnych
    > podstaw.
    >
    > Dawid "Nindalf" Uliczny

    kogo zgłaszasz? ;)
    --
    Samotnik

  • 3. Data: 2003-02-17 15:43:17
    Od: "Nindalf" <n...@w...USUN_TO.pl>

    > kogo zgłaszasz? ;)

    Poszło na priva, pozostawiam do oceny szanse powodzenia....

  • 4. Data: 2003-02-17 20:13:03
    Od: Klasyk <k...@f...onet.pl>

    On Mon, 17 Feb 2003 15:49:49 +0100, "Nindalf" <n...@w...USUN_TO.pl>
    wrote:

    >Szukam takowych - art. 13 z konstytucji znam...
    >Chciałem zgłosić doniesienie do prokuratory i szukam konkretnych
    >podstaw.

    Nie ma potrzeby podawania podstaw prawnych.
    Nie licz na to, ze cos zdzialasz, praktyka pokazuje,
    ze prokuratura nie jest zainteresowana szczegolnie
    sciganiem tego typu przestepstw.

    Jesli prokuratura nie dopatrzy sie czynu przestepczego,
    to najwyzej przy odwolaniu bedziesz sie martwil
    podstawami prawnymi, jesli bardzo ci zalezy.
    Na razie skorzystaj z uniwersalnego szablonu.

    WNIOSEK O WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA KARNEGO
    ------------

    Imie nazwisko, adres Miejscowosc, data

    Prokuratura Rejonowa w (...)

    Wnoszę o wszczęcie postępowania

    [przeciwko (...) - (jesli sprawca jest znany)]
    [w sprawie (...) - (jesli sprawca nie jest znany)]

    [podać tresc wniosku, opisac zaistniałe przestepstwo, przedstawic
    okolicznosci sprawy, wskazac swiadkow mogacych potwierdzic
    przytoczone fakty]

    Ponieważ działam bez adwokata proszę o poinformowanie mnie o moich
    prawach i obowiązkach związanych z niniejszym wystąpieniem.

    podpis

    Zalaczniki:
    - ?
    - ?