  • 1. Data: 2003-01-24 17:14:39
    Temat: Usługi prawnicze do dalszej odsprzedaży
    Od: PMem<m...@f...pl>

    Witam

    Jest sobie agencja reklamowa, która chce kompleksowo obsługiwać
    swoich klientów. M.in. organizując akcje promocyjne, chce włączyć do
    swojej oferty np. możliwość przygotowywania regulaminów, które
    najpierw zostaną zakupione od kancelarii adwokackiej albo radcowskiej
    a następnie odsprzedane z zyskiem.

    Mam następujące pytania: czy w takiej sytuacji należy uznać, że
    agencja wykonuje usługę prawniczą? Czy taka praktyka jest zgodna z
    prawem?

    Piotr Memos

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-01-24 21:14:46
    Temat: Re: Usługi prawnicze do dalszej odsprzedaży
    Od: "Grupy" <m...@p...pl>

    Użytkownik "PMem" <m...@f...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Piotr Memos
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO

    Nie.
    Patrz ustawy o samorzadzie adwokackim i radcowskim.
    Pozdrowienia.
    Michał

  • 3. Data: 2003-01-25 09:00:35
    Od: PMem<m...@f...pl>

    > Nie.
    > Patrz ustawy o samorzadzie adwokackim i radcowskim.
    > Pozdrowienia.
    > Michał

    Nie - to odpowiedź na pierwsze czy drugie pytanie?
    PMem

    -> http://usenet.pomocprawna.info