  • 11. Data: 2020-02-03 12:24:33
    Temat: Re: Usenetowy hejt slowny typu idiota kretyn itp...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5e37f9e2$0$556$6...@n...neostrada.
    pl...
    >A nazwanie złodzieja złodziejem podpada?

    Przed wyrokiem, po wyroku, wiele lat po wyroku ? :-)

    J.

  • 12. Data: 2020-02-03 12:29:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-02-03 o 12:23, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Ale czy nie oczernia ? :-)

    Raczej ośmiesza. Siebie. A to jeszcze nie jest karalne.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2020-02-03 12:36:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 2020-02-03 o 12:23, J.F. pisze:

    >Raczej ośmiesza. Siebie. A to jeszcze nie jest karalne.

    Porownanie kogos do Goebbelsa to juz chyba tak.

    A Kurskiego wolno tak porownac, czy lepiej nie ? :-)

    J.

  • 14. Data: 2020-02-03 12:41:30
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Akurat "kłamie jak Goebbels o Katyniu" oznacza, że nie kłamie.

    Dlaczego sądzisz że _ja_ nie wiem?
    Jak nie trzeba kłamać to po co kłamać? :-)
    Najlepszą propagandę robi się na (niemal) prawdzie.
    [Jak dla mnie to był/jest test na "reakcje tylko po słowach kluczowych"]

    --
    A. Filip

  • 15. Data: 2020-02-03 12:42:12
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
    > Użytkownik "z" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Przed wyrokiem, po wyroku, wiele lat po wyroku ? :-)

    A po _zatarciu_ wyroku?

    --
    A. Filip

  • 16. Data: 2020-02-03 12:51:28
    Od: z <...@...pl>

    No co Wy?
    Po wyroku a "ZŁODZIEJE" nie skierowane do konkretnej osoby.

  • 17. Data: 2020-02-03 14:07:43
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 02.02.2020 o 23:22, m...@g...com pisze:
    > POd co to moi mili POdpada? :)

    to zależy kto to pisze, jeśli Grzegorz Tracz to jest to mowa miłości,
    jeśli ty to piszesz to jest katolicka mowa nienawiści:)

  • 18. Data: 2020-02-03 15:42:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
    >A po _zatarciu_ wyroku?

    Zwracam uwage, ze w przepisie jakby nie ma znaczenia czy zarzut jest
    prawdziwy, czy nie.

    Jedynie w stosunku do osoby publicznej ma to znaczenie.

    A hejt ... o ile pamietam, to byl przypadek, gdy obywatelka na jakims
    forum napisala ze prezydent miasta jest niekompetentny, a prezydent
    ... wygral potem w sadzie.

    J.

  • 19. Data: 2020-02-03 15:59:10
    Temat: Re: Usenetowy hejt slowny typu idiota kretyn itp... [Prezydent miasta kompetentny wyrokiem Wysokiego Sądu :-) ]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    >
    > A hejt ... o ile pamietam, to byl przypadek, gdy obywatelka na jakims
    > forum napisala ze prezydent miasta jest niekompetentny, a prezydent

    Podasz link? Chciałbym poużywać w dyskusjach :-)

    --
    A. Filip

  • 20. Data: 2020-02-04 15:05:31
    Od: Runt <R...@a...org>

    W dniu 2020-02-03 o 10:18, RadoslawF pisze:

> [...]
    > nie jest hejtem a jedynie trafnym opisem postaci.
    >
    > Miałeś kłamco moimi wypowiedziami zainteresować "swoich prawników",

    Prosze, prosze. To i tu nasz krótkofalarz (bluesky) jest non grata!
    Ciebie też straszy kuwetą? Na psp ten typek łącznie z u2, zenusiem i
    "jacek biały" robią "małpiarnię". Nie mając nic do powiedzenia jedyna
    ich bronią jest błazenada odpowiednia dla pryszczatych młodzieńców, a
    nie dziadków leśnych. Te typki żyją z hejtu, wyzywają swoich adwersarzy
    od idiotów, kretynów, ciot, pawianów, itp itd, a teraz taki bluesky
    szuka paragrafów? Chyba na siebie! Co za kanalie!

    --
    Runt

    "Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński