    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Urząd Skarbowy i kontrola pit37 - druga z rzędu...
    Date: Sun, 15 May 2011 16:06:00 +0200

    Użytkownik "takos" <k...@g...com.pl> napisał w wiadomości
    news:iqoijv$euh$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    >
    > drugi raz z rzędu (rok po roku) mam kontrolę zeznania pit37. Tak jak w
    > zeszłym roku
    > mam sporo odliczeń (odsetki, dziecko) i wspólne rozliczenie, co powoduje
    > konieczność oddania sporej sumki przez US.
    > W tym roku nic się nie zmieniło - ta sama firma, te sam me odliczenia.
    > Znów mnie wzywają do wyjaśnieniń - mimo, że mają z zeszłego roku
    > informacje z banku (kredyt wyliczenia bankowe), z firmy itp.
    >
    > Za parę dni mam z nimi spotkanie - jak rozmwiać? co mogę zrobić, aby dali
> [...]

    Trudno, by kontrolowali tych, co nie mają zwrotów. Najlepszym sposobem
    zminimalizowania kontaktu będzie dokładne przygotowanie materiałów, by
    urzędnik nie miał żadnych wątpliwości. Innego sposobu "przeskoczenia tego"
    nie widzę.

    Dyskutowanie na ten temat z kontrolujacym sensu nie ma, bo on to polecenie
    dostał do wykonania, a nie wymyślił go sam. Przedłuży jedynie kontrolę.