  • Data: 2005-05-07 09:45:26
    Temat: Re: Urząd Skarbowy a kupno mieszkania.
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam.
    > Mam taki problem
    >
    > Zamierzam kupić mieszkanie (cena 90 000).
    > Jedynym moim dochodem jest renta rodzinna, którą dostaję od 7 lat w
    > wysokości 1200 zł.
    > Obecnie jestem studentem, nie mam rodziców, więc kwestia darowizny z ich
    > strony odpada.
    >
    > Czy US może się doczepić skąd miałem pieniądze na mieszkanie, czy takie
    > dochody są wystarczajace?
    >
    > Aha! Mieszkanie kupuję za gotówke.
    >
    > pozdro

    Napisz oficjalne oswiadczenie w razie kontroli ze dawales dupy za kase
    poswiadczone notarialnie i niech cie w dupe pocaluja( za darmo). A na
    pytanie dlaczego , powiedz ze tak ci sie podoba a jak daja kase to bierzesz.
    Oczywiscie oswiadczenie nie w takiej formie ze "dupy dajesz" tylko bardziej
    cywilizowanie .
    pozdro.

    --

    j...@p...pl