  • 31. Data: 2005-11-22 13:25:34
    Temat: Re: Urpawnienia BSA
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości

    > policja moze przy przeszukaniu zabrac ze soba osoba ktora jest
    > niezbedna/przydatna do dokonania tych czynnosci
    > (wiedza). moze to byc ktokolwiek ale nie jest on do towarzystwa ani z
    > ciekawosci.

    Ja pisze cos co jest potwierdzone doswiadczeniem znajomego prowadzacego
    firme graficzna.
    Na podstawie donosu konurencji, ze posiada nielegalne oprogramowanie.
    Przyszla policja z BSA, policja miala nakaz, wiec ich wpuscil. Razem z nimi
    probowali sie wladowac panowie z BSA i zapytal ich "Panowie dokad?".
    Ich nie wpuscil i zostali pod drzwiami, a policja dokonala przeszukania -
    nic nie znalazla.

    Jacek

  • 32. Data: 2005-11-22 14:07:59
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Winetoo" <w...@n...spam.please.com> napisał w wiadomości

    > A gdzie to jest napisane, że nie jest? Bo IMHO to jest właśnie dyskusyjne.
    > Przecież do jutra możesz skasować nielegalne oprogramowanie.

    w ten sposob to mozesz wszystko tlumaczyc, czynnosc nie cierpiaca zwloki
    jest np wtedy gdy zycie ludzkie jest zagrozone.
    Dane mozna odzyskac, zycie nie.

    P.

  • 33. Data: 2005-11-22 14:09:18
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > Przyszla policja z BSA, policja miala nakaz, wiec ich wpuscil. Razem z
    > nimi probowali sie wladowac panowie z BSA i zapytal ich "Panowie dokad?".

    i prawidlowo.

    P.

  • 34. Data: 2005-11-22 14:28:39
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    "Przemek R..." wrote:

    > i prawidlowo.

    Dobrze jednak wiedziec :)

    hyhyhy :)

    --
    W kraju rzadzonym przez duzych zlodziei mali złodzieje tylko
    dostosowują się do reguł ....................... http://tiny.pl/xxfl

  • 35. Data: 2005-11-22 21:30:24
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Olgierd napisał(a):
    > Procesowo mogą wziąć udział w postępowaniu na podst. art. 90 kpk,

    w postępowaniu sądowym...

    KG

  • 36. Data: 2005-11-22 21:30:56
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    castrol napisał(a):
    > jesli przyjdzie policja z nakazem, to wpuszczasz tylko ich. BSA sobie moze
    > byc z policja, ale nie ma prawa wejsc niezaleznie od tego czy policja ma
    > nakaz czy nie. To sa zupelnie obce osoby

    pokrzywdzony lub jego pełnomocnik mogą wziąć udział w czynności...

    KG

  • 37. Data: 2005-11-22 23:33:31
    Od: Jacek Karczmarczyk <j...@b...pl>

    kam napisał(a):
    > pokrzywdzony lub jego pełnomocnik mogą wziąć udział w czynności...

    rozumiem, że taki kolo z BSA musi w tej sytuacji przedstawić swoje
    pełnomocnictwo osoby/firmy pokrzywdzonej?

    --
    Jacek Karczmarczyk
    "Podoba mi sie to, co panowie mowia, ze sie podoba..." / Rejs

    [ tymczasowo http://karczmarczyk.akacje.pl ]

  • 38. Data: 2005-11-23 06:24:16
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jacek Karczmarczyk napisał(a):

    > rozumiem, że taki kolo z BSA musi w tej sytuacji przedstawić swoje
    > pełnomocnictwo osoby/firmy pokrzywdzonej?

    Dokładnie. Stąd też wynika to, że sprawdzają legalność oprogramowania
    tylko konkretnych firm. Bo pewnie z nimi mają podpisane odpowienie umowy.

    j.

  • 39. Data: 2005-11-23 08:58:13
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    > pokrzywdzony lub jego pełnomocnik mogą wziąć udział w czynności...

    Zaraz?? Jaki pokrzywdzony?? Jakas wina zostala udowodniona juz przed
    przeszukaniem??
    Nie, wiec nie moze tu byc mowy o jakis pokrzywdzonych osobach.

    Jacek

  • 40. Data: 2005-11-23 12:43:46
    Od: "Delavall" <d...@e...not>

    http://www.allegro.pl/search.php?string=szyfrowanie