  • 11. Data: 2010-08-24 18:47:02
    Temat: Re: Urlop i telefony w trakcie.
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote
    > 4. Co to znaczy nieprzyjemna rozmowa? Jak się cham nie umie zachować to
    > się go wyłącza i tyle. Łaskę robisz rozmówcy, że odbierasz. Jasne, czy
    > dalej dziecko jesteś?
    > 5. Argumenty masz już wszystkie i odeśli chama na drzewo, a jak coś
    > jeszcze będzie szczekała to każ sobie podać podstawę prawną.
    > I zmień numer telefonu

    No i jeszcze: nie proś nigdy o podwyżkę;) I zapomnij o awansie:P

  • 12. Data: 2010-08-24 18:50:44
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i51431$fij$1@z-news.wcss.wroc.pl Piotr [trzykoty]
    <t...@o...pl> pisze:

    > No i jeszcze: nie proś nigdy o podwyżkę;)
    Dlaczego?

    > I zapomnij o awansie:P
    Uznanie chama trudno nazwać awansem. Jest odwrotnie.
    Ale są tacy, co im nie przeszkadza.
    Może większość...?

    --
    Jotte

  • 13. Data: 2010-08-24 19:07:15
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-08-24 20:03, ąćęłńóśźż pisze:
    > Mylisz się, w szczególnych przypadkach pracodawca może Cię odwołać z urlopu.
    > Niepozostawienie kontaktu może być ciężkim naruszeniem obowiązków pracowniczych i
    skutkować nawet natychmiastowym zwolnieniem.

    Czyli jest zakaz wyjazdu na wędrówkę do wioski indiańskiej w Equadorze?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 14. Data: 2010-08-24 19:51:42
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ąćęłńóśźż wrote:
    > Mylisz się, w szczególnych przypadkach pracodawca może Cię odwołać z urlopu.

    Jak cie znajdzie.

    > Niepozostawienie kontaktu może być ciężkim naruszeniem obowiązków pracowniczych i
    skutkować nawet natychmiastowym zwolnieniem.

    akurat.

  • 15. Data: 2010-08-24 20:29:42
    Od: live_evil <u...@o...pl>

    W dniu 24.08.2010 20:03, ąćęłńóśźż pisze:
    > Niepozostawienie kontaktu może być ciężkim naruszeniem obowiązków pracowniczych i
    skutkować nawet natychmiastowym zwolnieniem.

    Gówno prawda.

    --
    live_evil

  • 16. Data: 2010-08-24 22:39:53
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > Jak to jest z "dostępnością telefoniczną" pracownika w trakcie urlopu? Mam
    > telefon komórkowy prywatny, znany wszystkim w pracy. Czy muszę na urlopie mieć
    > go zawsze przy sobie, żeby mój wielce szanowny szef mógł mi dupsko zawracać
    > pierdołami?

    No straszne...

    Istnieje obowiązek odbierania rozmów przychodzących ?

    Jak Ci szanowny szef nie odpowiada, to go sobie zmień.

  • 17. Data: 2010-08-25 05:50:16
    Od: "Piotr" <p...@k...net.pl>

    Użytkownik "prg" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Bez urazy, ale znam takich jak Ty wielu. Pewnie te teksty usłyszała
    > rodzina, znajomi i ktokolwiek się nawinął, soczyście mowiłeś o psu,
    > zawracaniu dupska, że Cię waliło, ale jak szef Cię wziął na rozmowę to
    > spuściłeś głowę i nie powiedziałeś słowa, nie mówiąć o poszukaniu w google
    > czy w ustawach.

    Mówisz z własnego doświadczenia? Tak przeważnie jest, że sądzi się innych na
    podstawie własnych doświadczeń.
    Dziękuję za merytoryczne argumenty wszystkim pozostałym, także tym
    najmądrzejszym na świecie...

    Piotr

  • 18. Data: 2010-08-25 07:03:07
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Mylisz się, w szczególnych przypadkach pracodawca może Cię odwołać z urlopu.
    > Niepozostawienie kontaktu może być ciężkim naruszeniem obowiązków pracowniczych i
    skutkować nawet natychmiastowym zwolnieniem.

    O - ciekawe rzeczy waść prawisz. Czas wolny, to taki, podczas którego
    jestem w miejscu, w którym mam ochotę być, nie musze tego planować.
    Jedyne co muszę zaplanować, to aby wrócić na czas do pracy po urlopie.
    Pracodawca może odwołać z urlopu, ale jak to zrobi, aby było skuteczne,
    to już jego problem.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 19. Data: 2010-08-25 07:05:45
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Piotr [trzykoty] pisze:
    > "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote
    >
    > No i jeszcze: nie proś nigdy o podwyżkę;) I zapomnij o awansie:P

    Zawsze można w takim wypadku zmienić pracę i niech szef się martwi...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 20. Data: 2010-08-25 07:17:19
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-08-25 09:05, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Zawsze można w takim wypadku zmienić pracę i niech szef się martwi...

    Żartujesz?

    W normalnej firmie osoba _niezastąpiona_ w pracy jest pierwszym
    kandydatem do zwolnienia.

    --
    spp