  • 1. Data: 2007-03-05 11:29:51
    Temat: Uprawomocnienie wyroku.
    Od: Mateusz <m...@T...pl>

    Witam. Ile sie czeka na uprawomocnienie wyroku? (dług za 3 faktury, ok.
    2000zł) 02.02.2007 zapadł wyrok, i mam ponoc czekac na uprawomocnienie.
    Czekam już miesiąc, ile jeszcze?

    --
    Pozdrawiam,

    Mat

  • 2. Data: 2007-03-05 11:48:58
    Temat: Re: Uprawomocnienie wyroku.
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

    > Witam. Ile sie czeka na uprawomocnienie wyroku? (dług za 3 faktury, ok.
    > 2000zł) 02.02.2007 zapadł wyrok, i mam ponoc czekac na uprawomocnienie.
    > Czekam już miesiąc, ile jeszcze?

    3 tygodnie od dnia ogłoszenia, a jeśli którakolwiek ze stron zgłosiła
    wniosek o uzasadnienie - 2 tygodnie od doręczenia jej tego uzasadnienia.
    A jeśli będzie apelacja, to się nie uprawomocni.

    Marcin.
    --
    www.radca.krakow.pl

  • 3. Data: 2007-03-05 12:56:37
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl> napisał w
    wiadomości news:e3115$45ec03ad$594f142c$9273@news.chello.pl...

    > A jeśli będzie apelacja, to się nie uprawomocni.

    Znaczy uprawomocni, jak na apelacji sad przyklepie :) - tj. oddali apelacje
    (czy tez wyrok utrzyma w mocy - co postepowanie to inaczej to zwa a ja
    prawnik amator :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2007-03-05 15:06:46
    Od: Mateusz <m...@T...pl>

    Marcin Krzemiński napisał(a):

    > 3 tygodnie od dnia ogłoszenia, a jeśli którakolwiek ze stron zgłosiła
    > wniosek o uzasadnienie - 2 tygodnie od doręczenia jej tego uzasadnienia.
    > A jeśli będzie apelacja, to się nie uprawomocni.

    A ja będę poinformowany o tym fakcie?

    --
    Pozdrawiam,

  • 5. Data: 2007-03-05 15:11:24
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Mateusz" <m...@T...pl> napisał w wiadomości

    > A ja będę poinformowany o tym fakcie?

    Apelujaca strona ma obowiazek dolaczyc odpis apelacji dla strony przeciwnej,
    po czym sad Ci ja przesle - czesto wraz z zawiadomieniem o terminie rozprawy
    apelacyjnej.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2007-03-06 07:00:20
    Od: Mateusz <m...@T...pl>

    SDD napisał(a):
    > Apelujaca strona ma obowiazek dolaczyc odpis apelacji dla strony
    przeciwnej,
    > po czym sad Ci ja przesle - czesto wraz z zawiadomieniem o terminie rozprawy
    > apelacyjnej.

    Aha, dzięki. Tylko zastanawiam się, co oni mogą apelować. Są faktury za
    usługi, podpisy ich, wszystko ok.

    --
    Pozdrawiam,

    Mateusz

  • 7. Data: 2007-03-06 11:09:26
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Aha, dzięki. Tylko zastanawiam się, co oni mogą apelować. Są faktury za
    > usługi, podpisy ich, wszystko ok.

    Wiesz - jesli np. pomiedzy rozprawa glowna a apelacyjna naleznosc mialaby
    sie przedawnic, to mozna apelowac o byle glupote!

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2007-03-06 11:15:13
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "SDD" <s...@t...pl> naskrobał/a w

    > Wiesz - jesli np. pomiedzy rozprawa glowna a apelacyjna naleznosc
    > mialaby sie przedawnic, to mozna apelowac o byle glupote!

    Złożenie pozwu do sądu, przerywa bieg przedawnienia, więc najwcześniej to się im
    przedawni za 10 lat.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153

  • 9. Data: 2007-03-06 11:16:16
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "SDD" <s...@t...pl> naskrobał/a w

  • 10. Data: 2007-03-06 11:25:35
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Goomich napisał(a):
    > Złożenie pozwu do sądu przerywa bieg przedawnienia, więc najwcześniej
    > to się im przedawni za 10 lat.

    a w toku postępowania w ogóle się nie przedawni

    KG