  • Data: 2014-12-17 23:21:06
    Temat: Re: Uprawnienia "służb" energetycznych
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17-12-14 20:22, re pisze:

    > Wydalić ich należało :-)
    Po prostu nie wpuszczać.
    Nawet policja nie może wejść jeśli jej nie wpuścisz, chyba , że jest to
    akcja ścigania przestępcy etc.
    Znam to doskonale, bo usiłowałem skłonić policję do wylegitymowania
    osoby przebywającej w mojej kamienicy.
    Policja stukała, pukała, krzyczała "policja", delikwent nie otworzył.
    Policja oświadczyła, że w takiej sytuacji oni nic nie mogą.

    Dialog powinien wyglądać następująco:
    "Elektrownia proszę wpuścić"
    "Nie wpuszczę, jeżeli panowie macie jakiś do mnie interes lub chcecie
    skontrolować licznik wymaga to uprzedniego uzgodnienia terminu, do
    widzenia".

    Ludzie sami sobie mola na łeb biorą.