  • Data: 2008-09-13 12:40:00
    Temat: Re: Upomnienie z biblioteki
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Wrz, 13:45, Szerr <n...@p...pl> wrote:

    > Kwota jest astronomiczna, w związku z tym pytanie:
    > W jakim stopniu mają rację, w jakim stopniu straszą? Jestem gotów zapłacić
    > za zniszczone książki, ale przecież nie było żadnego przetrzymywania, bo
    > książek dawno fizycznie nie ma. Czy takie kwoty zawarte w regulaminie mają
    > oparcie w przepisach powszechnie obowiązującego prawa?
    >
    > --
    > Quid leges sine moribus?

    Raz ze przedawnienie, dwa ze kwota tych 4 zlotych musi byc podana w
    regulaminie a nie zarzadzeniu dyrektora.
    Przetrzymanie bylo z punktu widzenia biblioteki. Ich nie interesuje ze
    dzien po wypozyczeniu splonely. Biblioteka je wydala i oczekuje
    zwrotu.

    Ps. Przez 5 lat biblioteka nie zmieniala kwot za "nieoddanie" ksiazek?
    zawsze chcieli 4 zlote?