    From: Jarek <j...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uplok i kontrola
    Date: Thu, 2 Oct 2003 12:40:27 +0000 (UTC)

    Dan <d...@p...pl> wrote:
    > a kto placi za 50% czasu jaki siedzisz na GG??

    Oczywiscie, koszta stale firmy sie nie zmianiaja.
    Byc moze mowisz o wynagrodzeniu, ale chyba nie od tego
    w moim mniemaniu zalezy ilosc "wykonanej roboty".
    W wiekszosci zalezy to od motywacji pracownika.
    Pracownik dobrze zmotywowany, sam z wlasnej checi
    wykonuje prace.

    > pewnie bym zainstalowal - bo nie mam nic do ukrycia. To nie moj komputer
    > tylko firmy.

    A ja bym na pewno sie nie bal i skoczyl z kilometrowgo bungee.

    > A jak sie nie podoba to mozna zmienic prace.

    Gratuluje, jestes na prawde wspanialym pracownikiem.
    Kilkanascie milionow takich ludzi jak Ty, i Polska
    gospodarka bylaby jedna z najlepiej rozwijajacysh sie
    na swiecie.

    Schodzimy z tematu, kazy niech ma swoja opinie. W koncu
    posiadamy wolna wole.

    Prosze tylko o informacje jak reguluje to kodeks pracy,
    lub tez link do artykulu opisujacego takie zjawiska ?

    Jesli nie znajde, poczytam sobie w domu kodeks :-)

    Pozdrawiam,
    Jarek