    From: "Tomasz Maleski" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa zlecenie a dieta
    Date: Mon, 23 Oct 2006 10:50:21 +0200

    Użytkownik "B L" <m...@...mail.pl> napisał w wiadomości
    news:ehhvc8$pdl$1@inews.gazeta.pl...
    > jeżeli masz delegację to nalezy Ci się dieta - oczywiście po 8/12
    > godzinach - ale jeżeli masz umowę na pracę w innym mieście to nie
    Chyba się nie zrozumieliśmy. Mieszkam na stałe w Bydgoszczy jestem
    zatrudniony w firme X w Bydgoszczy na umowe zlecenie. Zlecenie wykonywane
    jest w firmie Y w Pruszkowie. Nie mam dlegacji wystawionej przez firme X.
    Czy nalezy mi się dieta. Czy wykonywanie zlecenia poza siedzibą
    zleceniodawcy może skutkować wypłatą diety takiej jak podczas
    delegacji.Zlecenie trwa od 15.10.2006 do 25.10.2006r.

    Pozdrawiam
    Tomek Maleski