  • Data: 2002-09-14 19:30:26
    Temat: Re: Umowa o remont
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Skarżyński wrote:
    > Nie wiem do końca po czym to wnosisz.

    Po tym w jaki sposób zabierasz się do sprawy.

    > Może uważasz, że jestem naiwny myśląc, że umowa mnie zabezpieczy, ale
    > pewnie wiesz, że pilnowanie to jedno, a życie to drugie i lepiej mieć
    > chociaż jakąkolwiek podkładkę na wszelki wypadek...

    I będziesz tą "podkładką" mógł pomachać przed nosem panom szerszym niż
    wyższym. Może nawet któryś z nich podetrze sobie nią nosa.
    Mogę Ci nawet powiedzieć ile stracisz - 2 razy tyle ile usłyszysz
    w "ostatecznej" wycenie kosztów.

    > Dlatego też proszę abyś wyłuszczył mi dokładnie gdzie popełniam błąd w
    > rozumowaniu, albo też abyś mi wskazał wzór takowej umowy.

    Chciałem to zrobić, ale nie zwykłem dawać rad ludziom, którzy obrzucają
    mnie wyzwiskami.

    zdrówka
    Arek

    --