eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUmowa o pracę › Re: Umowa o pracę
  • Data: 2003-02-08 16:44:56
    Temat: Re: Umowa o pracę
    Od: hADeSik <h...@h...sru> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    ###----- w odpowiedzi na list od Maddy -----###
    > Jeżeli nie ma regulaminu wynagradzania i regulaminu pracy, wiele kwestii
    > trzeba zawrzec w umowie.
    > Zwłaszcza teraz, gdy firmy do 20 pracowików tez nie muszą tworzyć tych
    > regulaminów.
    > Ot choćby taki szczegół, że nie wyplaca sie świadczenia urlopowego czy
    > też ustalenie terminów wypłaty wynagrodzeń.

    no to faktycznie nie przemyślałem...
    a w takim razie mam inne pytanie: firma zatrudnia 16 osób na umowę o
    pracę i ponieważ był taki obowiązek to ma regulamin pracy oraz
    wynagradzenia - czy teraz ma je zlikwidować?
    czy na nowych umowach o pracę oraz angażach ma wpisywać te wszystkie
    *dodatkowe informacje* , czy może posługiwać się dalej regulaminami,
    które powstały wcześniej?

    --
    Pozdrawiam
    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1