  • Data: 2005-05-13 22:08:54
    Temat: Re: Umawianie się z kobietą na czacie...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości
    news:Xns9655F1FCD73D6dmicfgpolboxcom@10.7.19.101...

    > Niech zgadnę:
    > największe ma niedo/rzecznik prasowy Twojej jednostki za to,
    > że ZA NIEGO dzielnie (a BTW i MNM czasami niepotrzebnie), bronisz
    > wizerunku Służby i tłumaczysz, nam gawiedzi, niektóre meandry
    > uwarunkowań w jakich przyszło działać?

    Pudło. Rzecznikowi to powiewa. Najprawdopodobniej nawet nie wie, że
    istnieje coś takiego jak ta grupa. Poprzedni na pewno nie wiedział, bo
    pytałem. Obecnego nie pytałem, ale zapytam przy najbliższej okazji. Albo
    nie? :-)

    Generalnie jest zarządzenie zabraniające udzielania wywiadów w mediach i
    są geniusze, którzy próbują dowieść, ze to niby są media. Dla tego od
    czasu, gdy pewna osoba zwróciła mi na to uwagę nie wypowiadam się na
    tematy Policji, o ile nie chodzi po prostu o czysty przepis prawa.