  • Data: 2009-11-11 22:21:20
    Temat: Re: Ukrzyzowany pedofil
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek_P pisze:

    > Jezeli bandyta wyrzadzilby krzywde mojej rodzinie,
    > to moglbym go poszatkowac bez wyrzutow sumienia.

    Czyli też jesteś sadystycznym bandytą.

    > Roman Bratny.

    Nie załapałeś skeczu...

    > Argumenty ci sie skonczyly?

    To nie jest argument, tylko stwierdzenie faktu.

    > Nie sa barbarzynskie.

    Są.

    > Sa normalne.

    Dla barbarzyńców.

    > To wciskanie kitu
    > o biednych bandytach, co mieli problemy w dziecinstwie
    > jest wyjatkowa manipulacja ze strony politykow m.in.
    > tych protektorow pedofilii w Belgii.

    A gdzie ja piszę, że są biedni? Ach, prawda - jako barbarzyńca masz też
    problem z czytaniem i pojmowaniem nieco bardziej złożonych kwestii
    logicznych i moralnych ;->

    Mi chodzi o kwestię pokonania zła bez stawania się takim samym złem.
    Jesteś w stanie to pojąć?

    > Naprawde? No to masz problem. Bedziesz musial zyc
    > z ta swiadomoscia ;P

    To nie jest mój problem, tylko twój.