  • 1. Data: 2003-11-21 07:36:41
    Temat: Ujawnienie danych osobowych dla komornika
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    Pewnego razu przszylo do mnie wezwanie od komornika, ze wszelka kase jaka
    mam wplacac do spoldzielni mieszkaniowej mam placic na konto komornika. Cos
    tam sm wisiala kasy i tak chcieli z niej sciagnac (czynsz zamaist do sm to
    do komornika). Ale ja mam inne pytanie : skad komornik mial moje dane
    osobowe ? Jedyna droga to chyba od SM. Miala prawo mu dac te dane ?

    Fantom

  • 2. Data: 2003-11-21 12:24:01
    Temat: Re: Ujawnienie danych osobowych dla komornika
    Od: "bronek" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > do komornika). Ale ja mam inne pytanie : skad komornik mial moje dane
    > osobowe ? Jedyna droga to chyba od SM. Miala prawo mu dac te dane ?

    nawet obowiązek

    Tomek