  • Data: 2012-10-15 21:36:33
    Temat: Re: Udostepnianie w sieci nagran emitowanych w RTV
    Od: z <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-15 21:20, witek pisze:
    > Niestety koncertu z tego nie będzie. Bardziej pdf.

    Mogę Ci tylko współczuć i proponować zająć się czymś innym :-)
    Tak samo jak mogę współczuć producentowi ubrań którego wykończyła tania
    produkcja z Chin. Zresztą podstaw sobie co tylko chcesz. Przykładów jest
    od groma a regulacje prawne mają gdzieś straty które nastąpiły. Bo
    przecież nastąpiły a nikomu do głowy nie przychodzi domagać się odszkodowań.

    Druga opcja. (moja ulubiona) :-) to właśnie w Twoim przypadku przydaje
    się państwo które tu akurat powinno zadziałać i nasze podatki na jakieś
    gratyfikacje przeznaczyć dla dobra ogółu. Gdzie jak gdzie ale do takich
    rzeczy państwo się przydaje. Przeformować siły i środki z kontrolowania
    i ścigania obywateli (ostatnia zadyma z fotoradarami) na dbałość o
    postęp, wykształcenie, kulturę.
    Wiem tu już polityka, lobbingi, korupcja urzędników i inne plagi
    egipskie. Ale to nie musi aż tak źle działać i lepiej próbować
    naprawiać niż tkwić XIX-wiecznym prawodawstwie stosowanym do technologii
    XXI-wiecznych i zatrudniać tabuny cyberpolicji dla ścigania Kowalskiego
    za 1 utwór mp3.