    From: "Tomek Wilczak" <v...@y...co.uk>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ucieczka przed dluznikami
    Date: Tue, 26 Mar 2002 20:22:57 +0100

    Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:Pine.LNX.4.44.0203261841450.2063-100000@localho
    st...

    > Nie musisz - masz domniemania w przypadku rozporządzeń nieodpłatnych.

    > To nie szkodzi na przeszkodzie egzekucji z tego składnika majątku od jego
    > obecnego właściciela.

    Dobrze ale musze mu udowodnic zla wole , albo ze znal zamiary dluznika

    > Nie rozumiem.

    Chodzi o to ze dluznicy darowali dom dziecku a dziecko sprzedalo to komu
    innemu

    > Mówisz jakbyś miał z tym doświadczenie, a z drugiej strony nie wiesz o co
    > w tym chodzi?
    >
    > wiem tylko conieco ale juz na tym etapie moge stwierdzic ze to iluzja
    bowiem jak mam udiowodnic komus zla wole
    , albo to ze dzialal w razem z dluznkiem w zamiaze pokrzywdzenia
    wierzycieli?

    > Mam jeszcze jedno pytanko odnosnie innego tematu. Czy student prawa moze
    reprezentowac kogos przed sadem np.poprzez udzielone pelnomocnictwo???
    czy aby reprezentowac kogos przed sadem tzn byc czyims pelnomocnikiem nalezy
    miec aplikacje?
    dzieki za pomoc